تولید رزین کوپلیمر پلی کربنات زیست پایه

تولید رزین کوپلیمر پلی کربنات زیست پایه با هدف کمک به تولیدکنندگان قطعات الکترونیکی در جهت به صفر رساندن میزان کربن منتشر شده در محیط

کوپلیمر پلی کربنات  (PC)زیست پایه مطابق با استاندارد بین المللی پایداری و گواهینامه کربن پلاس (ISCC+) می باشد و با هدف به صفر رساندن میزان کربن منتشر شده در محیط به تولیدکنندگان قطعات الکترونیکی کمک می کند.

یکی از کاربردهای این رزین کوپلیمر برای تولید پوشش باتری گوشی های هوشمند استفاده می باشد.

این کوپلیمر شامل بیش از 50 درصد مواد بازیافتی زیست پایه است و هر کیلوگرم از آن باعث کاهش انتشار CO2 (حدود 2 کیلوگرم) در مقایسه با معادل آن بر پایه فسیل می گردد و علاوه بر کاهش کربن منتشر شده به دلیل استفاده کمتر از مواد اولیه بر پایه فسیل، عملکرد ویژه ای را نیز برای کاربردهای الکترونیکی دارد. در فرمول این مواد از تاخیر انداز شعله که حاوی مواد هالوژنه کلر و برم نمی باشد، استفاده شده است و تست V0 را مطابق با استاندارد UL 94 برای ضخامت 0.6 میلی متر پاس می کند. فرآیندپذیری عالی این  رزین کوپلیمری زیست پایه، تولید قطعات فوق‌العاده نازک را ممکن می‌سازد و درنتیجه محصول نهایی تولید شده وزن و حجم کمتری خواهد داشت. این ویزگی باعث افزایش توان عملیاتی و کاهش چرخه زمانی در مقایسه با پلی کربنات های معمول خواهد شد.

از دیگر ویزگی های این رزین کوپلیمر انعطاف پذیری عالی آن در دمای پایین (40- درجه سانتیگراد) می باشد و به دلیل مقاومت شیمیایی خوب می­تواند برای کاربردهایی که نیاز به رنگ آمیزی و پخت با اشعه ماوراء بنفش (UV) دارند، مناسب باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید